産まれました!

July 15, 2012 – 1:31 am

Jio Ellie Kemper
Born on March 12th, 2012 7:36 pm 3431g
2012年3月12日午後7時36分 3431グラムの女の子です。私の食生活では大きな子は産まれないと言われてたのに、覆しました!笑。ビーガンだって、すくすく成長してりーーーっぱな巨大児でした!

ケンパー 慈生 エリーです。「じお」と読んでいます。一応アメリカンでもあるし、ちゃんはなしで、”Jio/慈生” って愛情込めて呼んでもらえたら嬉しいです。

もう4ヶ月も経ってしまいましたが、日々の記録をブログでも載せて行けられたらな〜、と思い、やっとのことで開始しようと思ってパソコン開きました。元々は服のウェブサイトなのに(笑)、食べ物ばっかりのブログになり、今は食べ物と、ベビーがメインになっちゃいそうです(笑)。

それでは、すでにだいぶ忘れてしまった始まりから、溜まりすぎてる写真もちょっとずつ載せて、現在の成長の写真まで追いつけるといいなあ。とりあいず、産まれた報告をして、そっから飛んで現在情報になる可能性大です。笑。久しぶりのブログ、何故かパソコンから写真が載せられないので、次は携帯から写真つきで書くことにしますっ。

Our baby was finally born! “Jio Ellie Kemper” was born on March 12, 2012. It has already been 4 months (crazy!) and I had procrastinated just because I had too many pictures piled up and I didn’t know where to start! I’ll just have this first entry and, probably skip to the recent update of Jio, you’ll see 5 minute old Jio to 4 month old Jio in one sntry lol :P

But I just wanted to get it started, so I can update it more often again! Well I tried a few times, but this trying to put a pic up doesn’t seem to be working, so I’ll post the second one from my phone next!

Post a Comment